why make an such uncomplicated thing, unnecessary complicated?!

Nu har vi slutat denna sega dag, dagen började med att jag skulle upp vid halv sju och gymma innan skolan, jag stänger av ringklockan och vaknar av mig själv exakt en timme efter utsatt tid för att jag kommer på att jag glömde säga en sak till adam som fattades till frukosten, jag klär yrvaket på mig och sticker till gymmet.

Nu blir det plugg i bibblis sen ska jag hem och käka min efterlängtade thaimat som blev kvar från igår, LÖÖÖV IT! sen ska jag på basketträningen, ska bli jäkligt kul,  just nu är suget efter en toblerone riktigt stor så det får jag inte glömma bort att ja ska köpa sen och gotta mig med till svenska hollywoodfruar efter basketen, längtar!
i övermorgon ska jag få mitt efterlängtade internet igen då blir det andra bullar med denna blogg! ;)


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0