its your work, deal with it or go to hell

Im at work, sitter nere i recpetionen på mitt hotell och just nu har jag absolut ingenting att göra, dom två gäster som finns kvar efter alla som checkat ut efter helgen sittre på sitt rum så nu sitter jag bara här och fördriver tiden på bästa vis. 
om en timme börjar glee till exempel och sen kommer nog maria ner en stund och håller mig sällskap. sålänge fördöjer jag tiden med min absolut asgoda latte och kollar lite bloggar, nu är det endast två timmar och 20 min tills jag tar mitt pick och pack och drar hemmåt:)

gårkvällen var toppen trevlig! jag fick besök av ellen som har blivit praktiskt taget neger efter sin vecka på mallis, vi bäddade ner oss framför ciao bella med ostbågar och färskpressad hallonjuice. perfekt bakis kit!!


F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0