don´t take anyone for granted

Jag är himla glad över att det är sol och jag är glad för att vi jusrt har slutat, men jag är inte glad över att jag har flera timmars plugg framför mig idag och att det kommer bli en väldigt sen kväll och mina avsikter med denna kväll är inga goda avsikter, jag ska nämligen döda min naturbok.

just nu känner jag mig ganska mördbultad, hela min rygg och axlar värker! jag har varit stel ett långt tag men har inte tagit tag i det, så fick jag min första massage igår och det gick inte att få bort allt igår så jag ska komma tillbaka i omgångar och så har jag som en inflamation i axlar och nacke och nere på ryggen, det är synd om mig för min smärta :( 


Tired of being pushed 
tired to promise
tired of lying
tired of you


 
nej nu ska jag plugga, wich me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0