look at those shoes, they´ve seen a lot of milage on the dancefloor

Idag slöt vi vid halv elva vilket är galet skönt! s
å jag tog med mig lilla olivia ner på stan för att röja runt lite och hitta lite presenter till lite olika födelsedagsbarn och jag kan säga att jag fick 2/3 presenter avklarade idag, plus lite smått och gott till mig själv, vilket det alltid brukar bli när man drar sig en sväng på stan!
Ringde till Agneta förut och pratade om sommaren och det blir en sommar till på HOTEL1. det ser jag fram emot för det blir samma roliga gäng i år igen så det kommer bli awesome!!

Nu ska jag ta en springtur för att rensa tankarna för det är välbehövligt!

PUSSpåNOSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0