Speciaal edition!

helloo everybody! och alla ni andra :D
som ni har märkt så har jag inte skrivit på eeevigheter och fick därför en massa klagomål och jag ska inte vara sämre än att helt enkelt ta tag i bloggen och skriva ett inlägg bara till er!  jag har inte skrivit för att jag bor i en stuga och den står precis precis precis utanför området dit det trådlösa internetet räcker! STÖRT irriterande!!
så om ja ska ha internet så måste ja gå in i det stoora huset och  BUUSYY som ja är så blir det aldrig av! fick också lite förfrågningar hur min stuga ser ut så det ska ja också visaa

Har haft lite skrivkramp så därför har det inte heller blivit av att ja skrivit så ja gör en liten bildspecial ist! blunda och njut eller vad säger man? ;) hahaha       
hope you enjoy it! 
 
MIN STUGA



NYÅRSBILDER ( blev inga under kvällen men innan ) ;)




SOME WINTHER-PHOTOS









och idag kom min mamma hem med en ny jacka till mig! lite för stor, men lite gullig faktiskt!


Nej nu ska jag och min brother se made in sweden!  
 
LATER FELLOWS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0