Watchaaasaaay!

Mätt i magen på min "avancerade" måltid bestående av pasta och köttbullar, men när hyllorna är toma så får man ta vad man har och äta och le eller vad säger man? Mamma är i affären nu och handlar en massa mat, så snart är väl hyllorna som dom ska vara igen, fyllda! nu sitter jag och är en aningens omotiverad till dagens träning som faktiskt är frivillig (?) men ja vet att ja gör många besvikna om ja inte går så ja får ta mig i kragen och ta mig dit. är så otaggad bara, börjar bli försyld igen :S vart har mitt immunförsvar tagit vägen???!!! kanke tagit en trip till hawaii men vafan där gör den väl ingen nytta? i need it!  haha ja får helt enkelt skicka ut flyers eller något drastiskt. aja haha nej nu måste ja gå och byta om för snart måste ja sticka till träningen!!

Jag känner att ja är i stort behov av en stor summa pengar, det är så mycket ja behöver just nu!! eller som ja anser att jag behöver.  En ny mobil, en ny ipod, en systemkamera är jag sjukt sugen på och sen villvillvill jag ha ett årskort på gymmet. frågan är bara vilket som väger tyngst! hmmm. min mobil dampar sig sisådär några gånger per dag, skärmen blir helt spegelvänd på ngt konstigt vis. min ipod har gått sönder så den ska väl på lagning men det tar ju sin LILLA tid! egentliigen skulle ja nog hellre vilja ha en ny, MEN de kostar ju pengar!
aja ja får fundera på det,

TIME FOR WORKOUT!


I dont know what to
say or do, and you are
not making it easier
for me either


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

vad gör du ikväll sötnos? (:

2010-02-09 @ 22:02:54
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0