Snart tar jag varmvatten

NU är jag ÄCKLIGT trött på den här jävla snön! snart tar jag varmvatten och häller på och smälter snön så det blir "vår" för såhär kan vi inte ha det , det är ju snart mars och då ska det vara vår!
Jag sitter iaf och fryser i min lilla stuga och känner mig allmänt ensam, jag är extremt sällskapssjuk just nu men sitter här helt själv :(  saknar E, tycker han kan komma hem nu!

och nu måste ja hänga upp en massa tvätt också, jag tycker helt enkelt jättemycket synd om mig själv nu. vilka i-landsproblem. haha.  och sen måste ja börja fundera ut lite frågor till imorgon då ja ska på arbetsintervju på etage (fast inte till etage, utan till en annan restaurang) men intervjun kommer äga rum på etage.

snart börjar min dejt med tvätten så ja skriver helt enkelt senare:D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är också trött på snön.. :/

2010-02-22 @ 16:28:57
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Precis!

2010-02-22 @ 16:33:02
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0