kan man älska någon som har älskat nå´n förut?

Åh vad härligt det är med lov, jag för min del är ganska slutkörd. vet inte varför egentligen för jag har inte gjort mer än vad ja har gjort förut, snarare mindre?  men ja har tränat ganska mycket just nu och det känns jätteskönt.  igår åkte jag bussen hem till min fina familj - razmus. när man inte bor hemma så uppskattar man varandra mycket mer när man väl ses och det är toppen. 
kvällen bestod av One tree hill, Let´s dance och mycket mys.  

Imorse låg jag och lowa i soffan som när vi var mindre och kollade på de tre vännerna och jerry och käkade godis innan frukosten som man alltid gjorde :P hihi.

idag och ikväll så ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig om inte något dyker upp. jag orkar inte ta tag i något iaf. Det är faktiskt härligt med lite quality-time med sig själv och bara mysa och göra allt man själv känner för

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0