Tänk alla famnar jag lämnat

Stockholmsresan igår var riktigt toppen! vi shoppade tills korten brann och skrattade tills vi fick ont i magen, riktigt kul dag!  många citat som vore värda att skriva upp ngnstans för att dom var så roliga. ´Jag fick med mig jättemycket grejer hem,
-jättemånga tröjor,
-en skinnjacka
- underkläder
-lite smycken och sånt    
min sladd till datorn är borta så tyvär så blir det inga bilder från resan och grejerna jag köpte,kanske en annan gång :) 

Jag sov hos maria inatt och vi vaknade nog inte förns vid ett halv två, tog en frukost på stan och shoppade lite :) haha vi får nog aldrig nog av shopping vi! mina pengar efter igår var slut men ja fick ett litet bidrag till idag, hihi.



L O V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0