now or never

igår åkte jag hem till familjen för att kurera mig lite, för ja har inte tid att vara sjuk. så jag låg nerbäddad i soffan hela dagen och kollade på en rad filmer, bland annat såg jag A walk to remember som gick på tv igår! jag kan ju säga att jag är en sucker för kärleksfilmer så jag satt ännu en kväll och grät som ett litet barn.

Idag har jag bestämt mig för att jag inte bara ska låta min dag försvinna utan att jag har fått något gjort så jag har satt igång med den ångestladdade naturkunskapen som jag bara ska lära mig. så nu tar jag mitt bubbelvatten och böcker och lägger mig ute i solen och steker samtidigt som jag faktiskt lär in natueren, sjukt varmt ute så om ja ligger ute länge så lär jag blir brun!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0