listen

nu sitter jag i skolan och vi har en underbart lång håla, imorse vaknade ja exakt 15 min innan vår lektion började så det var bara att kasta sig upp och slänga på sig kläder och hoppa på cykeln, yrvaaken och ofixad. men ja hann! men ja känner att jag fortfarande inte riktigt har lyckats vakna helt än. sjukt trött.

helgen har varit toppen!
fredag var jag bara hemma och tog det lugnt för att bli frisk
lördagen, solade och pluggade jag hela dagen, såg Cabaré igen och efter fick jag ett oväntat besök men det var jättetrevligt!:)
söndag så kollade vi film och degade halva dagen, iväg till gymmet, glassbaren med Camilla och sen plugg eller vad man kallar det;) mer häng än plugg men trevligt var det


Kissssseeesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0