13:37

Vi gick och la oss runt sex-tiden tror jag, men det blev inte så mycket sömn som jag hade hoppats ändå, en jävla katt som ville ut och ingen orkade gå och öppna så vi blev väckta var tionde minut och vid sjutiden så vaknade maria och var galet pigg och ville att vi också skulle vara lika pigga, ibland har man lust att trycka igång paus knappen och bara få sova klart,  Jag, Rasmus och jakob somnade om och sen blev vi väckta igen vid halv elva!

Jag och Maria gick ut och gick en LÅÅÅNG promenad, eller det var tänkt så men lång är väl en överdrift :P hahaha
Nu har marit åkt hem och snart ska jag nog ta bussen in till staden eller jag har inte bestämt mig för ja fick nyligen reda på att det inte är ngn basketträning ikv, jag får se vad jag gör!

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0