no one

jag vet inte vad det är som händer? livet går i vågor, man balanserar mellan att allt går nästan för bra för att vara sant till att det bara försvinner på en sekund! jag förstår inte hur det gick till?
det enda jag vet är att det är inte såhär jag vill ha det! du betyder för mycket för att inte behållas. och jag känner för mycket för att säga att det är okej som det är. även om jag säger det så är det i hopp om att det ska bli som det var! jag skulle göra vad som helst för att spola tillbaka till tiden då det kändes som att inget kunde stoppa oss, men sen kom det som ett slag i magen, sanningen.  är det så det ska bli nu? det får väl tiden avgöra! men jag vill inte ha det såhär! tårarna vägrar sluta rinna!  Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha vad tråkigt att du inte sökte dit :(

okej trivs du bra? :)

2009-10-06 @ 22:37:59
URL: http://rrebeccabohlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vem är det du saknar gumman? :( Vet hur det är att sakna någon, inte roligt.

2009-10-29 @ 00:34:33
URL: http://malinnoiceare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0