happyface

Jag är glad!:D  fast det är jag ofta :D
jag har ju tjatat hur länge som helst om en dubbelsäng, och gissa vad som stod på mitt rum när jag kom hem igår? En dubbelsäng:D   eller nästan, den är stor iaf:D

och imorgon tar jag bort mitt gips, längtar MYCKE!  när man har gips i tre veckor och är typ handikappad eftersom man inte kan göra så mycket utan lite hjälp så kommer jag att uppskatta min hand nu när  jag kan använda den igen, det jag längtar mest efter är att få spela basket, duscha utan plastpåse på handen  xD att få börja gymma och att få klara av allt själv! när man ber sin lillasister om hjälp att bre mackan så känner man sig bra dålig  xD haha nu känner jag mig som ett litet barn, kan själv! kan själv! men det är asjobbigt att inte kunna använda sin högra hand!

och idag börjar desperate housewifes igen, så om ett tag kommer jag och Razmus sitta klistrade framför min tv, och jag tror lilla ellen inte kommer göra annat heller;)  eller har jag fel E.G?

nej nu ska jag ner och ta ett varmt bubbelbad i vår mini- jacuzzi  (eller vad man kallar det!) mys!

byeeee

Kommentarer
Postat av: Tobias

yes goooo provsmakning :D

2009-03-04 @ 16:27:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0