Tisdag!

nu är jag verkligen grymt försyld, på gränsen till att jag nog ska stanna hemma imorgon! men ja får se.
idag i skolan var dansgymnasiet och dansade för oss, dom var duktiga men det var ganska enformigt kändes det som, annars var det kul att se!

vi slutade vid typ ett, så då gick jag på stan med älsklings-ellen tills bussen gick, köpte lite bra att ha saker och sen hittade ja en vit typ tröja/tunika och ett par örhängen:D   det var lite impulsköp så jag funderar på att kanske lämna tillbaka tröjan, men ja har inte riktigt bestämt mig än!

jag vet hur länge jag har sagt det här och hållt det i några dagar men nu menar jag allvar, idag börjar jag med mitt nya nyttiga liv! ja ska äta hälsosammare och röra på mig mera! min gipsade hand hindrar mig faktiskt litegrann för förra veckan skulle jag och johanna börja gymma:D men sen gick jag och bröt handen så jag väntar nog ett tag innan jag köper kortet tills min hand är bra igen;) tänkte börja att köpa ett tio gångerskort och se att man verkligen hinner med att gymma, skolan,basketen och kompisarna!!   :D

vad har ni gjort idag då?:)

byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0