måndag

idag hade vi bara tre lektioner, hade egentligen kunnat stanna hemma för ja kunde inte direkt vara med på någon av dom pga min hand, eller den första var no och då snackade dom om provet (som jag inte har gjort):P  sen hade vi bild och vi håller på med linolium tryck och då ska man gröpa ur en typ korksak med vassa knivar typ och det vågade jag inte med min vänsterhand xD har inte så bra kontroll på den så för min och allas säkerhet så hoppade ja över det :P    och sen på dansen satt ja bara och kollade på ;)   på rasten var jag och frida på vår thairestaurang:) det  va riktigt mys! asgod mat!  
färgade håret när jag kom hem:) hoppas det blev bra, det h ar inte torkat än men just nu ser det VÄLDIGT blont ut, och lite gult:S   men ja hoppas det ser bra ut sen när det torkat, annars blir det blond shampo;)  det tar bort det gula på bara några schamponeringar;)  asbra!:D     kanske kommer någon bild imorgon  (om det blev bra)  ;)

saknar sommaren som as!!


(bilden är från italien)
btw sa jag att jag och johanna ska läsa italienska sen på gymnasiet? fett kul ska det bli :D

Cyyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0