...............

Nu har vi loov! och i just lööööv it! Igår hade jag en jättemysig kväll med Rasmus och Emma. vi skulle egentligen åka pulka och se på bio men bion som vi trodde gick klockan nio inte fanns så det enda som gick vid nio var Avatar men den ville vi inte se. så vi gick världens promenad och skulle köpa godis och när vi kom fram till affären så hade den stängt för TRE  (  :O )  minuter sen!! så surt när det var så kallt ute.. vi vände och gick genom halva stan till en mack och köpte dyrt godis! 

Sen ska jag meddela att jag har ett par livsfarliga stövlar för dom är helt platta under,... så vem stod för kvällens vurpa igår? JAAG! 

kvällen slutade iaf med att vi tre låg halvdäckade i min säng i en hög på varandra och såg på new moon på rasmus dator med en kvalité som är lägre än glocalnet;) nej men man såg inte allt och hörde inte så mycket av vad dom sa och texten funkade inte xD jaja man får vara glad ändå!! :D
men vi hade det mys ändååå. vi somnade väl runt fyra så just nu är jag äckligt trött. men de vare värt! 

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0