just to feel that i´ve accomplished something

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen, och jag säger bara vilken dag!?!? det har varit en förlåt men jag måste säga att det har varit en hemsk dag och det är riktigt länge sen jag var såhär slut i både kropp och huvud!

jag hade bokat in mig på ett spinngingpass på 75 minuter men just nu är jag så trött så jag kan inte ens sätta ihop en hel mening. jag tror inte det blir spinning för mig men ja försöker hitta en drivkraft till att gå och träna iaf så mycket jag orkar och sen sätta mig i bastun. den kanske kommer om en stund, just nu är den toooo far away to reach!
Jag jobbar på det! så tummen upp för det för fan!
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0