I need you like a heart needs a beat

Jag jobbar och står i.
denna morgon ringde helvetesklockan vid halv sex och jag kommer som vanligt inte upp förns vid halv sju, men jag missade dock inte min tid sju här på jobbet.
jag har blivit en riktig hejare på att göra mig iordning på fem min och sen dra. det är min dagliga vana tack vare mitt sinne för att ligga och dra mig.
sån är jag och skulle mer än gärna vara en morgonmänniska!
gårkvällen bestod av grillning med Olivia och några herrar! det blev så fasligt kallt så vi grillade-åt-cyklade hem och spelade kort! mycket trevlig kväll må jag säga!
Du skar i mitt hjärta,
fäste det på spättet.
håller det över elden
tills det bränner mer
är smärttröskeln klarar,
då och då kollar du
om biten faller dig i smaken
gång på gång
fångas hoppet på nytt
men gång på gång
bränner det lika illa
som när du först höll
mitt hjärta över elden

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0