sleeping awake

heej bloggen. kvällen igår var supermys med över ett kilo godis och sällskapet bestod av två gullpluttar.
först blev det en sväng på stan och jag fick med mig en tröja och en liten söt fransväska hem. vi gick till den nyöppnade godisaffären och köpte över ett kilo godis! mummmmaa.



Jag har nu fått klart för mig att jag har grodfobi och jag lever precis bervid en damm så jag har det inte lätt denna årstid då grodorna inte stannar i dammen :( :S 

Har jobbat på Hotel1 idag och det har faktiskt varit galet kul, jag och emma fick testa och bestämma dom nya arbetskläderna och ja kan säga att jag älskar skorna vi ska ha! sen har vi varit allmänt flummiga och oseriösa men det är bara greaat! 

nu ska jag ta mig en springtur !  

LATER

F 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0