seen thoose hungry eyes, not only once



Dagen började lite stapplande med att jag försov mig och fick slänga på mig mina kläder och åka direkt, i bilen kände jag att jag inte kände mig på topp, min försylning har brutit ut nu, finally`? eller vad säger man, hoppas bara att min kropp besegrar de äckliga små bacillerna snart så jag kan få bli frisk för jag har inte tid med att vara sjuk.
iaf när jag väl kommit in till stan och står i skolan tio min innnan lektionen börjar så bestämde jag mig för att lyssna på min kropp så jag sprang till bussen och åkte hem och bäddade ner mig själv! dagens räddnig har varit tvn och en massa glass!

Mamy kom hem från fastlandet inatt med lite kläder till mig, både fint och fult. fick en ny skinnjacka, dock inte en sån modell som jag ville ha. tänkte förhandla lite med henne ikväll om den skinnjackan som bara SKA bli min inom en snar framtid. och vad beträffar den som jag fick idag vet jag inte vad som händer med, men den går att använda MEN... som sagt jag vet vad jag vill ha ;)

F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0