missing hear those words

Idag har varit en väldrig chill dag, välbehövlig och skön, jag blir galen på min jävla försylning som jag tycker antingen kan gå över eller bryta ut så ja blir frisk någon gång!!! Nu går jag bara omkring och mår lite halvdåligt, för frisk för att vara hemma och för sjuk för att göra allt som ja gör i vanliga fall, its killing me!

Dogga dogelito var och föreläste i aulan idag, skön snubbe det där! sen när jag skulle cykla hem så cyklade jag bakom aulan där de kom ut precis när jag hade vägarna förbi, så jag fick med mig en liten flirt-blink av doggis ;) xD haha.

Nu är jag barnvakt åt min sötegöte lillasyster, vi har tillsammans slängt ihop lite american pancakes som vi ska äte tillsammans med bär, grädde och sirap, MUUUMMS, dte är nog lite för onyttigt för att kallas kvällsmat men när det väl är lowa och felizia kväll så får man lyxa till det:D

nu ska vi käka!!

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0