I walkinnn on sunshine woooooohhhh

Mätt i magen och ett smile i ansiktet, de är så det ska vara.  Gymmet gick toppen, körde en timme på rullbandet och en massa på maskinerna, brandis känns så lyxigt för dom har världens storbildstv i gymmet så idag rullade ett the city-marathon under en stor del av mitt träningspass så tiden gick galet fort! 
Nu är jag ute på landet och för en gångs skulle så kryper det inte i kroppen för att det inte finns något att göra utan jag njuter till fullo,  och NEJ jag har inte slagit i huvudet ni som känner mig men det är ganska skönt bara ;)

Nu blire Let´s Dance och solsidan med min fina familj! Myspys? YESMAN!

LATER MATES

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0