felizia´s cleaning service

dagen gick ovanligt fort, sista laktionen var inställd så vi slutade vid halv ett. efter skolan så fick jag ett sms om att kvällens planer blev ändrade så det blev ingen fest ikv pga att alla blivit sjuka och så. jag var tagg så det var lite synd. 
ist åkte jag hem och jag fick brist på pengar av lite olika anledningar, råkar shoppa upp allt innan jag hinner blinka så anställde min mamy mig till att städa lite på hennes jobb,
sagt och gjort idag har jag städat deras kök och imorogn ska jag putsa fönstrar en liten stund, så imorgon ungefär klockan 11.00 så är jag 500 kr rikare GREAT!

I
morgon så blir det lite B-day fiesta för älskade maria, kan inte skriva här vad som händer för vi ska surprisa henne med lite grejer, så jag hoppas hon inte läser det här innan imorgon för då är överaskningen rökt ;)

Nu ska jag ringa runt och dona inför imorgon,


F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0