LATE TO REALITY

Lång ledighet. stranddagar, en heldag i kalmar med en jävla massa shopping! och igår spenderade jag hela dagen på fårö med Maria, vi hade en astrevlig dag med många skratt. Jag lovade att tacka Gabbe och Sebbe för den 3 mils långa cykelturen med oss bakpå bara för våran skull! en cykeltur som innehöll avhoppade kedjor, nedcyklande i diken, en prakt-vurpa och en massa skratt! dagen får en tiopoängare!
Nu börjar jag jobba och ja är ärligt talat färdig innan den här jobbveckan ens har börjat. jag jobbar sex dagar i rad och jag vet inte hur jags ka få det här att gå ihop!
men men Puss på det hoorrni!
F

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nygren

I Kalmar? Kom gärna förbi och hälsa på.

2010-07-14 @ 15:19:22
URL: http://www.networkers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0