English @ Fejjaan

Igår hände det som  inte fick hända, ja smsade runt om  förfesten och när jag just hade fått iväg smsen  så lägger  min mobil av och när jag försöker sätta igång den så står det bara sätt i  simkortet så efter många försök med olika telefoner och allt så kommer jag fram till att det är mitt simkort som  har slutat fungera, så ingen vet vartt eller när förfesten är ;)  haha  men det löser sig alltid.  ska efter skolan  gå och köpa ett nytt kort och kommer drf ha ett nytt nummer sen och det SUGER. för  då måste man skicka runt en massa om att man  har nytt nummer och  allt sånt jobigt.    aja det  löser sig hoppas jag!!

Nu sitter ja och har engelska lektion ( grupparbete) så ja och  johanna sitter och fördröjer tiden på FEJJAN! 

Hoppas kvällen löser sig även fast ingen kan få tag i mig! så vill ni ha tag i mig så smsa till johanna om jag inte har smsat mitt nya nummer! :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0