Americanpancakesisyummyyforyourtummy!

Nu sitter jag, olivia och maria och känner oss mätta och nöjda för vi har precis ätit american pancakes för åtta personer!! japp vi är tjocka! men det är inget som är permanent :D 

och nu sitter dom och skriker att ja ska skriva att dom är bäst, men vafan hur mycket sa ja bre på liksom?! dom är helt OK, okej bäst! :D hihi. 

jag och olivia har introducerat maria med Desperate housewifes, så ikväll ska vi ha ett marathon på första säsongen! great!  Idag har varit en helt galet flummig dag, men men dte är ju härligt!!
 
Dagens bild!! j
Jag och emma har lidigt av träningsvärk hela dagen så vi tog tillfället i akt att stretcha lite i korridoren ! haha knäppisar, men men nöden har sin lag, galet


PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Haha tack sötnos :D

2010-02-18 @ 20:28:55
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Angelica Härnlöv

Sv; Svår och svår. Själva stegen är enkla om man gör det långsamt, men låten vi har är så grymt snabb! Så det gäller att inte missa något steg ;P



Jag har skaffat men vet inte riktigt hur det fungerar;)

2010-02-18 @ 21:12:22
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0