längtar efter ett break!

jag kan säga att lovet kommer inte en sekund för tidigt! jag är så skoltrött och allmänt trött på allt, även om jag har motgångar just nu så ska jag ta mig igenom det med ett leénde på läpparna för det är sån jag är även om det inte alltid går till 100%  but i´ll do my best!

nu sitter jag här och har lite dåligt samvete för jag vet att jag har kemiprov i övermorgon och jag kan inte ett dugg och jag vet att jag egentligen borde gå och plugga men det blir bara inte av
, kemi är en sak som jag aldrig har förstått mig på och kommer nog förmodligen aldrig göra det! victor försökte förklara för mig idag om joner men drog slutsatsen efter ett bra tag att jag är för blond för att lära mig det.     men men får väl försöka kolla lite på det för det känns inte okej att få  ett IG! '

SAKNAR SAKNAR SAKNAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0