Free fallinnn

Helloo!
skulle kunna skriva värsta uppdateringen om vad som har hänt det senaste jaa hundra åren jag inte har vart aktiv här,  men det skulle bli en lååång lång text så jag förskonar er från den ;)

ja börjar bli frisk nu btw från mitt virus så idag var jag faktiskt kind of rastlös. jag är trött fysiskt men ändå så har jag typ tränings-abstinens. haha!  när man har legat sjuk i feber och annat skit i typ en vecka så blir man både slut och rastlös. ingen bra kombination.  Har en massa skolböcker här hemma som bara väntar på att ses igenom men "det är jag för sjuk för "  haha.     men jag har lyckats ta mig igenom en hel säsong av desperate housewifes, Inte illa !

nu ska jag göra en ansiktsmask sen ska jag burra ner mig i min säng och kolla på repriser av big brother :) myys!

ååhh saknar mallis!!


God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Maya Melissa Arfvidson

Hehe jag har ju färgat det svart men ack ändå :))

2009-11-27 @ 10:08:02
URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0