Fredag,

Idag har varit en aktiv dag, ja missade bussen så ja fick åka bil, och sedan ta min cykel ifrån a7 till p18 på tio min och mina däck var typ punka på:S sen två timmars orientering, direkt ta cykeln till sjukgymnasten på korpen, vara där i fem min och sen tillbaka till p 18 i denna hetta.  aja ja ska inte klaga, ;)

Efter skolan så skulle ja, olivia och maria ta oss till stan från p 18 och vi hade bara 1 cykel. haha ¨så vi körde värsta teamworket, haha ja satt på sadeln och styrde, maria satt inklämd längst in på pakethållaren och trampade och olivia satt längst bak och hade fullt upp med att hålla sig kvar! haha många förvånade reaktioner fick man när man cykla förbi och va tre stycken på en cykel. haha lite kul va det!
sen när vi kom hem så fick ja och maria värsta idén att vi skulle åka och bada, så vi packade badkläder och tog moppen till havet, årets första dopp, kallt var det! men haha kul hade vi!

köpte en ny bikiniöverdel idag också!:) och snart bär det av till mallorca! bara fem dagar kvar:D  men innan så har ja GRYMT mycket plugg att göra! inte kul, men ja har inte tagit tag i det tidigare så nu mot slutat så får ja lida. men det går frammåt, ja har skrivit en hel del på min So uppsats ikväll, kanske inte så kul att plugga bort en helg, men men! ;)
 plus att det blir ju en hel veckas ledigt när vi åker till spanien:D  åååhh längtaar!!



Kommentarer
Postat av: sadia

jobbigt att missa bussen ;/

2009-05-09 @ 11:21:24
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävligt snygg blogg!:D

2009-05-09 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0