sjuk:( .... igen

jag var (nästan frisk) från min försylning och sen vaknar ja halv fyra inatt av att ja mådde illa... så nu har ja influensa:(
inte kul! ja som ville på basketträningen idag men nu blev det som det blev! ja får inte va sjuk nu!! ja skulle ju träna dom sista träningarna nu innan SM som vi ska upp till fastlandet och spela i helgen! men nu kan ja inte det:/   men ja SKA bli frisk till på fredag för ja tänker inte missa sm!!

det suger att vara sjuk! det finns inget att göra, inget på tv bara en massa tv-shop och en massa tråkiga talk shower och sånt! så min dag har bestått av att dricka vätske-ersättning och kollat på oc! har snart kollat nio avsnitt idag xD 
hoppas er dag har varit bättre än min!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0