2009 :D

sorry om ja inte har skrivit på snart en vecka, men ja har varit upptagen  och så orkat om ja ska vara ärlig xD
 Under den här veckan har jag, varit i sthlm i några dagar:D  var på äventyrsbad, det var jättekul, men dte var lite äckligt folk man mötte där men dte behöver vi inte ta här;)  sen shoppade vi en massa också! men tiden räckte inte riktigt till, ville shoppa mera:P



Nyår, var väldigt lyckat:D träffade mycket trevligt folk:D gooottt nytt år allihopa!! vad hittade ni på på nyår?
 
nu sitter ja här och kollar på film med min friiida;) hon slog just mitt rekord med litegrann!:P xD

idag skulle ja ta halv tio bussen in till staden för att gå på stan med frajjddss, men ja kom inte upp så ja åkte in tid typ två halv tre någonting:P
köpte lite underkläder och ett halsband och ett sött diadem;) fast halsbandet och diademet fick ja av frida i julklapp!:) tackar för det;) vi har käkat frukt och smält vit och mjölkchoklad:D fetttiissshhh gottiisssshhhh:D  har ni inte testat så testa;)

imorgon  bär det av till frida! med ellen och frida:D  vi hade tänkt ferre i staden...men det blir nog inte av xD så nu har vi bestämt oss för att åka skrillor;)  nej nu ska ja vara social med min snygga *host`* kompis! nej frida är snyggish;)<3
byyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0