The way you make me feeeeel

Jag är trött trött trött! och jag sitter och lyssnar på Michael the man Jacksson. brukar bli taggad men idag biter ingenting på den tröttaste felizia i detta rum!!

men snart måste jag tagga till för jag ska för ovanligheternas skull tilldela mina team-mates i mitt lag min  . och vi ska ha ett möte om hur det blir med laget, för just nu går det bara utför, finns ingen närvaro eller motivation på träningarna. eller dte vet jag inte för jag är aldrig där nuförtiden för det har varit så mycket !! hihihi!

nu har jag just rensat min ipod och så har jag fixat ny FRRÄÄÄSSSHH musik som kommer lyssnas sönder inom kort!! det gilllas starkare än starkast!!

jag skriver ikväll om jag fortfarande är vaken då !!


LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0