hard work work...

hejhej, nu sitter jag hemma hos fridapida, halleluja äntligen tillgång till internet. man känner sig helt handikappad när man inte har internet sman annars är van vid att ha.  idag har jag iaf jobbat hela dagen och nu ikväll så är jag och frida barmvakter åt söta clara! vi ska gå på bio sen:) vi ska se en sommar med göran eller vad den heter, den verkar sjukt kul!:)

imorgon så börjar jag jobba på en smyckesaffär på adelsgatan som heter silver så imorgon så ska ja först jobba på hotellet och sen käka snabbt sen jobba där. lite jobbigt  men det kommer kännas bra när man får in pengarna på kontot ;)

nästnästa vecka så ska jag och ellen till GBG, längtar! vi ska åka upp och shoppa och roa oss! så nu får ja inte shoppa mer förns då, har köpt en massa den här veckan så nu får ja skärpa mig;)
 
men nu ska vi gå och handla godis till bion ikväll, ha det bra hörni och njut av inlägget för man vet aldrig när de kommer ett nytt;) 

Kommentarer
Postat av: Laila

hehe okey :) Har svininfluensan tydligen :( Åhh :(

2009-08-04 @ 19:44:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0