Back on track!!! for real this time

HEEEEEEEJ!! guess what guess what! jag är tillbaka och nu ska jag verkligen hålla bloggen uppdaterad! det har vart lite si och så med det nu väldigt länge! och det känns onödigt!

Det har hänt mycket under tiden under den dåliga uppdateringen! både bra och dåligt, men mest bra hoppas jag! just nu känns livet bara så bra, livet leker kan jag ju säga!:D  

har precis börjat gymnasiet och det känns bra, ny skola och nya  och såklart gamla vänner också! känns kul att ha börjat på en stor skola nu, har mest gått på små skolor med lite elever så det känns kul att gå på en större skola där man ser nya människor hela tiden och så!  sommaren gick sjukt fort tycker jag. synd synd men jag tycker det är skönt att börja skolan och komma in i det och få nya rutiner och så!

kom precis hem från basketträningen, var inte med för jag börjar känna mig försyld så jag kollade på!  vi ska få en ny tränare så han var och kollade på lite och så idag! hoppas att han är bra för det känns som att vi skulle kunna bli riktigt bra om vi bara pushar varandra och verkligen har viljan till det! så det blir lite FRESH- START nu!

hoppas också på att vi får bra träningstider i år. som det lät idag så hade vi fått två träningsdgar mellan 20-21 och det är inte okej! det är både för lite tid, för några dagar och sena träningstider är inte min grej! jag blir alltid så otaggad om man typ går i skolan en hel skoldag och sen kanske går hem och pluggar och tar det lugnt eller ngt sånt så känns det så konstigt att bara helt plötsligt ska man och träna! 

Jag har ett litet problem just nu!:S jag vet inte när jag börjar imorgon för min första lektion går bort för vi har delat upp vår naturkunskapsgrupp i två så då har vi tagit en lektion var och sen efter det så har jag Italienska och det är typ ingen som har och alla som har spanska har rast när jag har Italienska så jag vet inte när jag börjar imorgon:S  och allt detta för att jag är så jävla slarvig så jag har redan slarvat bort mitt schema :S



en annan sak som också är oklar!  När är insparken allihopa?

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag är ganska säker på att den är nästa lördag den 11. Alla sa det idag iaf :)

2009-09-01 @ 18:52:33
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0