Blogstart! :)

Nu skriver ja mitt första inlägg, äntligen kommer ja igång med bloggen:P ja har haft den aslänge men ja har aldrig riktigt kommit igång för att ja ville inte börja skriva utan att ha skaffat en snygg design. för själv tycker jag att det är ganska tråkigt att vara inne på bloggar som bara är vita med lite text i...;)
Så tack vare min kompis Jantra så har ja en jättesnygg design nu:) som hon har kämpat med den,  vad tycks?:)
Tack Jantra:D Den blev jättesnygg, ja är jättenöjd:D

nej nog om bloggen nu.  ska nog snart avsluta min julstädning på mitt rum för imorgon kommer olivia och hennes familj hit på middag:D det kommer bli askul:) 
sen ska ja nog sova för ja har vänt på dygnet lite nu de senaste dagarna på jullovet. man går och lägger sej vid kanske två-tre på nätterna och sen vaknar man inte förns vid efter tolv på dagarna..
imorse försökte nog alla i min familj ett antal gånger att få upp mig ur sängen.
det började vid halv tio.
då kom Razmus upp och sa till mig att ja var tvungen att gå upp för vi hade fått i uppgift att vi skulle sortera tvätten, Inte så lockande så ja somna om...
sen efter ett tag kom Lowa upp och sa till mig att hon skulle ta det sista brödet om jag inte gick upp på direkten.:P haha.  sen ett tag efter det kom Razmus upp med en ostämd gitarr och sjöng något improviserat  i hopp om att få hjälp med tvätten xD  sen var nog dom alla uppe och försökte väcka mej ett antal gånger..:P det har man fått höra resten av dagen så ja har bestämt mig för att jag ska vara upp först imorgon. hur nu det kommer att gå xD
Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0