The two felizia´s cleaning service

Nu är jag hemkommen från göteborg och jag kan inte mer än säga att det var en resa som heter duga! jag är nöjd. 
Nu sitter jag och är helt lugn och förstår inte riktigt hur jag kan behålla mitt lugn med tanke på allt i skolan som snart når sin dead-line. och jag har knappt börjat med någon av alla måsten som ska vara klar de närmsta dagarna.

inte nog med det så har jag dragit på mig en rejäl försylning.... igen!

jag tänker inte bombardera er med bilder från resan för jag är inte en avc ägarna til systemkamerorna på resan så bildbomberna får någon annan stå för, eller så kollar ni helt enkelt in facebook.

jag tänkte nu berätta att jag och felicia har startat städfirma och det hela började i göteborg












Är ni sugna på vår städhjälp så ring 099 414 09 eller smsa "städhjälp" till 72400

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0