take a chill-pill

Härligt, jag sprang en mil på gymmet idag! väldigt skönt efteråt! af terwards stressade jag mig bort där det var lite tävlingar och korvgrillning med hela klubben, väldigt mysigt faktiskt! 

nu ligger jag och fasar lite inför min packning inför göteborgs-resan, vart ska detta sluta? jag suger på att packa och det tar flera timmar och det slutar alltid med att jag måste plocka ur halva innehållet för jag har lite anlag för att ta med mig för mycket!  

nu har äntligen min dator tagit emot mitt minneskort så det blir lite bilder! jag hittade förövrigt en galet snygg Lacoste väska på en secondhand affär, love it!







Time for packing!

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0