sweet home alabama

Äntligen tillgång till internet, skööntsköönt, dom här dagarna utan internet så har jag hittat på en massa skoj, var och gymmade på brandkåren och jag säger bara en sak, ALDRIG mer genvägar för min del, det går bara åt helvete. haha.  träffade också camilla en stund på kvällen, astrevligt säger jag bara:)   igår spenderade jag dagen framför the hills-marathonet på mtv och hade det allmänt chill och på kvällen kom sötnosarna olivia och maria in till stan och det blev en massa trevligheter.

Idag när vi vaknade så var det strålande sol så jag och maria var iklädda bara jeansjacka och halsduk, och även om solen var framme så var det fan inte varmt!! vi käkade på thairestaurangen och innan vi skulle hem så fick vi värma oss lite inne på atterdags vid kycklinggrillen xD  ikväll blir det bara chill med familjen, börjar känna mig lite sjuk.

F

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi måste ses snart igen! :D <3

2010-03-03 @ 21:35:59
Postat av: Camilla

Vi måste ses snart igen! :D <3

2010-03-03 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0