sunday

Gårdagen var lyckad enligt mig:) mycke trevligheter,  Först så bowlade vi. jag fick ett litet wake up call med att jag inte är så grym på bowling som jag alltid har trott eller så var det bara en dålig dag, haha. det var ett "grabbgäng" på banorna bredvid oss som hade lite udda grejer för sig som jag och maria var på och testa, haha lite kul. 
efter så drog vi oss ner till kära joda och käkade. halva truppen drog ganska tidigt medans jag och några till satt kvar och pratade, vi satt där i säkert över två timmar, sjukt mys.

sen drog jag och min feber hem och la oss i sängen och kollade på film och somnade ganska tidigt, jag vill bli frisk buuhuuu.
det kryper i kroppen på mig, jag har inte haft ett "klokt" träningspass på en vecka och det känns inte bra för jag gillar verkligen att träna!

Kvällen har inte så mycket att erbjuda mer än att jag måste plugga men suget på en söndagsdejt med böckerna är inte på topp och jag kan nästan lova er att jag kommer nog inte ens ha kollat på böckerna innan dagen är slut.
aja jag ska göra mitt bästa,.  



pusspusspånosen

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0