Sambal oelek

det svider i mina ögon och rinner, jag försöker urskilja o0m det är den fina texten jag just läste på datorn eller att det var sambal oelek som jag råkade få in i ögat, kanske en kombination av bådadera?

Dagen var planerad, jag skulle ha tagit bussen för en kvart sen men min "kära" lillasyster stängde av mitt alarm så jag missade bussen och nästa buss går vid tio över tre! Tack lowa nu blir det ingen tofta för mig eller olivia!

Kvällen ska jag spendera med sju av mina härliga jobbarkompisar framför en tv på stora torget på en uteservering! vi har lite betting om vem som vinner så jag undrra om jag går hem med mer eller mindra pengar i fickan? WE WILL SEE ABOUT THAT!


F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0