AAND.. Felizia gör det igen

Jag vet inte varför jag är så trött men imorse och som många andra morgnar så ställer jag klockan sjukt tidigt för att kunna snozzza kanske tre gånger eller ngt, och som vanligt så stänger jag av klockan och bestämmer mig för att gå upp men det jag gör fel är att jag stänger av klockan lägger mobilen på täcket och tänker ja ska bara blunda fem sekunder till sen går jag uppp och tror ni inte jag somnar om igen?!! och vaknar vid klockan åtta med 6 missade samtal från johanna och hundra sms från olika personer ;) aja tack för att du försökte väcka mig gullet ;)

iaf så kände ja inte så stor motivation att stressa till skolan så ja la mig en liten stund till i sängen och sen kom jag helt enkelt inte upp igen. Jag slutar vid halv elva så jag bestämde mig för att "vara vid tandläkaren" tills dess!

har precis gjort klart min matsäck till våran lilla skidutflykt med i princip hela sam ettorna, varm oboy& KLADDDIISS!

UPDATING LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0