Studyforyourfuckinglife

Idag hade vi step up på gympan, det var nog det roligaste vi har gjort so far på gympan!  och vad kan jag säga? vi var GRYMMA!!  
Imorgon är det full-rulle, för ja ska göra ett prov som ja håller på o läsa på nu på ca 130 sidor kanske, urss för det! så efter att jag slutat så ska ja plugga fram tills provet är. och efter så ska ja hjälpa Lawis o städa och sen blir det SPINNING! Måste tagga upp rejält innan för spinning är jobbbigt som bara attan!

Nu sitter jag och äter en vrål-mummsig sallad som jag har gjort. blir ni inte lite sugna?!


Åh vad jag inte tycker om att plugga! har knappt kommit halvvägs med att läsa igenom sidorna ja ska kunna, och det är bara att läsa och imorgon så ska ja kunna allt :S  Nej men de är väl bara att kämpa på antar jag! Och nu missar jag basketträningen ikväll för ja hinner inte lägga bort tid från plugget mer nu känns det som, har redan skjutit på det! nu ska ja mysa med min kära bok 
 

Skriver senare sötisar!


Kommentarer
Postat av: Sissi

gott!

2010-02-19 @ 09:52:29
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0