snökaos!

Idag är halva klassen hemma för att snön har ställt till det för dom, alla bussar är inställda så alla lantisar fick en hemmadag utan frånvaro, faan att jag inte var lantis idag då!! det hade vart great, men men man kan inte få allt.
vi har iaf en chill-dag för vi har bara två lektioner och vi har grupparbete så vi sitter i stort sett bara vid datorerna, chillchillchill! slutar om 50 min och jag är klar så de blir nog fejjjjaan fram tills dess då ! 

After school så ska jag göra mitt bästa att ta mig hem och sen too the gyym för ja är grymt gymsugen! Let´s see if i can pull it offf!! sen ikväll så blire nog átt spenderas med Ellen, Frida och super mario!! får inte tag i frida så ja får se hur kvällens planer blir. annars blir det basketträning! 

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv; Taack! :D



Låter så jäkla kul att gymma! Jag vill också! Men pengarna räcker inte till.. haha :P

2010-02-04 @ 21:01:55
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0