papapaparadise

Idag började jag min dag med en oplanerad sovmorgon! sköööönt men kanske inte helt toppen med tanke på att det inte är första gången! ;)  så jag vaknade av att tre små söta kompisar kommer och bankar på dörren! nyvaken som ett yr väder som jag var så sprang jag och öppnade och instormandes kommer olivia, johanna och emma som tydligen hade ringt mej och smsat som galningar men inte fått liv i mig;)  iaf så var det typ två timmar tills nästa lektion så ja klädde på mig snabbt och sen tog vi bussen ner till stora staden  för att  luncha på ringduvan!! ;)  mumma säger jag bara!


och efter skolan så begav sig jag och emmsing ner på stan för att kolla runt och lite shopping blev det! och det tycker jag är great!
Köpte ett par svarta jeans, en fin halsduk, örhängen, en grym ring, en mascara och lite annat smått och gott :)

 
What can i say?! vi är snygga! :)

Nej nu ska ja gå och slå igång tvn för nu är det PARAADISSEE HOTEL och jag får sällskap av dom bästa olivia och maria!!

SEE YOU GUYS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0