lite snö närmre våren

Snön töjar bort som den ska! det går bra nu kompis det går bra nu! NU ska snön bort och den kommer inte tillbaka har jag hört "hoppashoppashoppas".   och idag har jag namnsdag, mellannamn (maria)  brukar inte fira namnsdagar i min familj men i morse när jag vaknade och kom ned så fick vi chokladbollar till frukost och så fick jag ett kort med lite pengar i, gulligt gulligt :)
nu är jag iaf 100 kr närmare min systemkamera :D får se när jag har råd med den. ni som känner mig vet att ja är en SUCKER på att spara så det blir väl 2030!

Nu ska jag plöja igenom pappas alla RUNNER tidningar i hopp om att hitta ett sånt där springschema exakt hur man ska springa för att bli snabb och uthållig. hihi

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0