Done

kom nyss hem från arbets-intervjun och jag känner mig ganska besviken på hur det skulle bli i sommar om ja får jobbet, jag har jobbat där förut och nu är det nya ägare och alla förmåner för oss har drastiskt förändrats kan man lugnt säga,  lönen man tjänar var inte tillräckligt övertygande med tanke på hur mycket man skulle få pröjsa för boendet vi skulle få hyra där. nej ja är inte direkt blåst av stolen... så oavsett om ja får det eller inte så blir det ingen sommar för mig på brunan känner jag! 

och jag missade min basketträning för den här intervjun :( kändes inte rätt. nej  nu får ja träna lite on my own så ja tänkte sticka ut och springa en runda!  skriver senare!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0