deadhead

Nu har ja en grym huvudvärk, ja tror att en rejäl försylning är påväg tyvär! vill inte bli sjuk.
fick ett mail idag från arbetsgivaren ja skickade mitt cv till och ja ska på en arbetsintervju nästnästa vecka! im so excited, men om ja får det så står jag inför ett svårt val om vilket jobb ja ska välja, haha ja vilket I-landsproblem, många skulle vara glada att dom fått tag i ett jobb, vilket som helst så sitter ja och är små-sur över att ja inte kan välja.  Nu ska ja få en riktigt hemmalagad middag och ja kan säga att när man bor själv och måste laga sin mat själv så uppskattar man riktig mat! som man sluppit göra själv framförallt ;)

Nej nu ska ja lägga mig och mysa framför öppna spisen! skitmysigt!


Bilden talar för sig själv.  JAG VIILLL HA SOMMAAAR!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

vad gör du ikväll sötnos? (:

2010-02-10 @ 21:31:22
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0