Allahjärtansdag

Kom hem äntligen, trodde aldrig ja skulle ta mig hem, kvällens planer ändrade sig helt och hållet, ja skulle  egentligen följa med jakob hem men det inte så. så kvällen spenderades med Johanna, Johanna och Ellen och det vankades party, men allt blir inte alltid som man tänkt sig men vi hade ganska mysigt ändå! sen kom Tom och Oliver! Kvällen slutade iaf med att ja och ellen satt och käkade på mcdonalds. haha. mätta och glada begav vi oss hem. Varken jag eller mina kalla fötter trodde att vi skulle komma hem igen.  jag drar en slutsats på att mina skor är för kalla och vintern borde inte få vara kvar!!!! JAG VILL HA SOMMAR NU!! men först kanske lite vår också, det är mys!




Lite Eye-candy for the girls!
här har vi svaret till varför vi lägger en lördagkväll framför melodifestivalen.
ja kan inte säga annat än att ja är avis på molly sandén !  haha.

Nu ska ja mysa ner mig i min säng med mina älskade duntofflor och avnjuta step up 2 ! :)

GOD NATT SÖTNOSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0