welcome to hell mother fucker

just nu är jag i upplösningstillstånd, jag är så jävla arg, eller mest besviken!! jag fick IG på Naturkunskapsprovet och jag bara orkar INTE plugga om allt igen, för hur mycket jag än pluggar det så fattar jag inte, jag är ett hopplöst fall eller så beror det på vår KASSA lärare, jag vet inte vilket av det
hursomhelst så måste jag plugga om det och jag orkar inte detta!!
uppå detta har jag nationella prov i båda matte och engelska inom en snar framtid, jag ska lära in allt om första och andra världskriget OCH
inte nog med det jag ska skriva ett arbete på Naturkunskapen på 4-10 sidor. HJÄLP MIG IFRÅN DET HÄR!!  välkommen till livet på sam ! 

Nog om det, basketträningen igår var grym! den var rolig och det gick faktiskt bra.  Får se om det blir basketträning för mig ikväll för jag har fått ont i halsen :/ men på torsdag är det ett måste för jag ska nämligen ha med mig en landslagsspelare från thailands landslag i basket (p17) lite cooolt!  nej jag skojar inte!! ;)

NU ska jag tycka lite mer synd om mig själv sen kanske jag biter i det sura äpplet och faktiskt börjar plugga! nej nu ska jag inte lova för mycket. men tycka synd om mig själv kommer jag göra inom den här närmsta framtiden


F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0